Звіт громадських приймалень народного депутата України Олексія Лелюка в Карлівському виборчому окрузі за І півріччя 2014 року

Громадські приймальні народного депутата України Олексія Лелюка в Карлівському виборчому окрузі надають громадянам не тільки кваліфіковану правову і соціальну  допомогу, а й вирішують чимало   питань різного спрямування.

За І півріччя 2014 року до громадських приймалень округу надійшло 461 звернення громадян. Із них – 4,6% складають скарги виборців, 86,2% – заяви, 7,2% – подяки і пропозиції.    Відповідно до поданих заяв були надіслані депутатські звернення до Головного управління Пенсійного фонду в Полтавській області, Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, Головного управління Міндоходів у Полтавській області, Прокуратури Полтавської області та Прокуратури Карлівського району, Головного управління Держкомзему у Полтавській області, Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації, Департаменту охорони здоров’я Полтавської облдержадміністрації, Новосанжарської, Машівської, Карлівської, Чутівської, Козельщинської районних державних адмінстрацій, Полтавської обласної державної адміністрації, Держфінінспекції у Полтавській області, Карлівської районної ради.

За звітний період на особистому прийомі було прийнято до 50 громадян України. Здійснюється подальший супровід тих справ, з якими звернулися громадяни до народного депутата раніше.

Найбільш активними серед регіонів Карлівського виборчого округу в першому півріччі нинішнього року  виявилися жителі Кобеляцького району, від яких надійшло 132 звернення. Із Новосанжарського району до народного депутата О.В. Лелюка звернулося 78 заявників, з Машівського – 74, Карлівського – 52, Чутівського – 49, Козельщинського – 22. В  приймальню м. Полтави звернулося  54 заявника.

 Розподіл звернень, які надійшли до громадських приймалень народного депутата України Лелюка О.В. по районах Карлівського виборчого округу №149 та в м. Полтава

14

Питання, які порушуються виборцями найрізноманітніші. Якщо серед звернень, що надійшли в І кварталі, більшість відносилося до проблем газифікації – 29,9%, а надання матеріальної допомоги – 23,7%, то в І півріччі частка питань надання матеріальної допомоги склала – 33,6%, газифікації – 30,1%, благоустрою територій – 8,2%, пенсійних і соціальних виплат – 7,3%, скарги на дії органів влади – 4,6%, водозабезпечення – 4,2%, орендної плати за землю – 3,7%, інше – 3, 1%. Авторами звернень в основному були працівники бюджетної сфери, селяни, представники об’єднань громадян та пенсіонери. Часто звертаються цілі територіальні громади з клопотаннями про сприяння у фінансуванні ремонту доріг, мостів, завершення будівництва об’єктів соціальної сфери, газопроводів тощо. Опрацювання подібних питань проводиться шляхом залучення коштів із Державного бюджету України та місцевих бюджетів.

Впродовж звітного періоду 5,2% громадян звернулися до громадських приймалень та засобів масової інформації з метою висловлення своєї вдячності безпосередньо народному депутату О.В. Лелюку   за надану допомогу. Серед особистих ініціатив   Олексія Лелюка, які реалізовувалися з метою підтримки медичної, освітньої галузей та спорту в сільській місцевості можна виділити:

–         вклад у відкриття дитячого садка «Перлинка» в с. Маячка Новосанжарського району;

–         придбання мотоциклу «GASGAS» для мотобольної команди «Колос» смт Нові Санжари;

–         матеріальна підтримка турніру з міні-футболу серед команд загальноосвітніх шкіл Новосанжарського району;

–         вручення щорічних премій кращим випускникам загальноосвітніх шкіл Карлівського виборчого округу;

–         придбання скутера для фельдшерсько-акушерського пункту в с. Нижня Ланна Карілівського району;

–         придбання спортивного інвентарю для гурткових занять при будинку культури Нижньоланнівської громади;

–         організований захід-зустріч директорів загальноосвітніх шкіл Машівського району.

Наведені вище дані свідчать про тісну співпрацю Олексія Володимировича зі своїми виборцями шляхом  особистого спілкування, через надання допомоги в громадських приймальнях округу та постійну роботу помічників-консультантів народного депутата на місцях. Всі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надходять на адресу народного депутата України О.В.Лелюка розглядаються згідно вимог чинного законодавства України.

Народний депутат України відповідно до

ст.7. п.2 ЗУ «Про статус народного депутата України»

«…інформує виборців про свою депутатську діяльність під час особистих зустрічей з ними та через засоби масової інформації»